Erica: Sommarlov^^

I'm back!!!

Hello ursäkta att jag inte bloggat på ett tag... har inte haft lust... Iaf såå är det första dan på sommarlovet och det har varit en helt ok dag^^... eller ok hela dan har hunit gå innan jag började skriva det här... såå jag har 16min på mig att skriva klart inlägget-.-' Sen är det imorron xD Iaf såå var jag med sandra, ida, tess och tova idag vi åkte till stan^^ Det var kul jag köpte en slusch(mums) Om du inte vet vad det är såå ska jag berätta att det är skit gott xP Och om du undrar såå har jag och tess en annan blogg oxå fast tillsammans med tova, sandra och ida den heter dmtg.blogg.se^^ Kolla gärna in den den är helt ok fast det bara är jag och Tess som skriver men vem orkar bry sig? Inte jag inte det gör inget att sandra, Ida och Tova över gav den nej då jag är inte sur över det varför skulle jag vara det?-_-' Iaf såå har det inte hänt såå mycket mer såå jag ska väll tacka för mig.

Hare såå JÄ##"% bra nu xD

SES!!!

Ps. Känns lite konstigt att inte kliva upp tidigt för att gå till skolan xS Fast vem bryr sig jag får ju äntligen sova =D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?